Ελλαδα

Πώς να ξεχωρίσεις μια καλή στρατηγική SEO από μια που απλώς υπόσχεται ό,τι δε μπορεί να δώσει

Η επιλογή της σωστής στρατηγικής SEO καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το πώς θα “σταθεί” η επιχείρησή σου online. Με την αγορά του marketing να “πνίγεται” από βαρύγδουπες υποσχέσεις, σύνθετους τεχνικούς όρους και εντυπωσιακές “εγγυήσεις”, είναι εύκολο να παρασυρθείς από κάτι που ναι μεν ακούγεται ιδανικό, αλλά που εν τέλει δεν μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά αποτελέσματα.

Για να αποφύγεις τέτοιες παγίδες, καλό είναι να γνωρίζεις πώς να αξιολογείς σωστά μια στρατηγική SEO πριν της δώσεις χρόνο και χρήμα.

  1. Μια σωστή στρατηγική βασίζεται σε δεδομένα, όχι σε υποθέσεις

Όταν κάποιος σου παρουσιάζει ένα SEO plan χωρίς να έχει προηγηθεί ανάλυση της ιστοσελίδας σου, του ανταγωνισμού σου και των στόχων σου, τότε θα έπρεπε να έχεις ήδη αρχίσει να τρέχεις μακριά. Η έρευνα λέξεων-κλειδιών, ο τεχνικός έλεγχος, ο έλεγχος περιεχομένου και η κατανόηση του κλάδου σου και των αναγκών σου, αποτελούν τον πυρήνα μιας αποτελεσματικής προσέγγισης. Χωρίς αυτά, δεν μπορείς να έχεις κάτι αξιόλογο.

  1. Αποφεύγει τις υπερβολικές υποσχέσεις

Αν ακούς claims όπως “θα σε πάμε στην πρώτη θέση στη Google σε 30 ημέρες”, “εγγυημένα αποτελέσματα από τον 1ο μήνα” ή “γρήγορη εκτόξευση επισκεψιμότητας”, συνοδευόμενα από emoji με αστέρια και πυραυλάκια, τότε κατά πάσα πιθανότητα μιλάμε για μία στρατηγική που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα. Σε κανέναν δεν αρέσει, όλοι θα θέλαμε να είναι πιο εύκολο, αλλά το SEO είναι μία διαδικασία που απαιτεί χρόνο, συνέπεια και εξειδίκευση.

  1. Υποστηρίζεται από καθαρούς και μετρήσιμους στόχους

Μια καλή στρατηγική περιλαμβάνει μετρήσιμους δείκτες. Δείχνει την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας, τη βελτίωση θέσεων για συγκεκριμένα keywords, την ανάπτυξη ποιοτικού traffic, την αύξηση των πωλήσεων και πολλά ακόμα, ανάλογα με τους στόχους που θέσατε. Αν η περιγραφή της μεθόδου είναι πολύ γενική ή …θολή, μάλλον δεν υπάρχει πραγματικό πλάνο από πίσω.

  1. Δίνει προτεραιότητα στην ποιότητα του περιεχομένου

Οι μηχανές αναζήτησης έχουν εξελιχθεί. Πλέον δεν αρκεί να γίνεται μόνο χρήση λέξεων-κλειδιών. Το σημαντικότερο είναι το περιεχόμενο που απαντά στις ανάγκες του χρήστη. Μια μέθοδος που υπόσχεται αποτελέσματα μόνο μέσω “keyword stuffing” ή μαζικών δημοσιεύσεων δεν μπορεί να φέρει μακροχρόνια ανάπτυξη στην επιχείρησή σου.

  1. Εξετάζει και το τεχνικό κομμάτι της ιστοσελίδας.

Η ταχύτητα φόρτωσης, το μέγεθος σελίδας, η σωστή δομή της HTML και η τεχνική υγεία του site σου είναι κρίσιμα για το SEO. Μια στρατηγική που δεν ξεκινά από τεχνικό audit συνήθως αγνοεί θεμελιώδεις παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη. Όσο καλό content και να έχεις, αν το βάλεις σε ένα website που “σέρνεται”, δεν θα δεις αποτέλεσμα.

  1. Ενσωματώνεται σε μια συνολική στρατηγική marketing

Το SEO δεν λειτουργεί μόνο του. “Παντρεύεται” με το copywriting, το development, τα social media, τις διαφημίσεις, το email marketing και γενικά με ένα συνολικό brand positioning. Ένα έμπειρο digital marketing agency https://www.thinktank.gr/  μπορεί να τα προσφέρει όλα αυτά μαζί, ώστε να μη χρειάζεται να μπερδεύεσαι με πολλούς επαγγελματίες προσπαθώντας να συντονίσεις τις κινήσεις τους.

  1. Υποστηρίζεται από εξειδικευμένη ομάδα SEO

Η ανάλυση δεδομένων, η τεχνική παρακολούθηση και η στρατηγική προσαρμογή απαιτούν ανθρώπους με γνώση και εμπειρία. Ένα αξιόπιστο SEO agency https://www.thinktank.gr/proothisi-istoselidon-seo/  δουλεύει με εξειδικευμένους επαγγελματίες που μπορούν να εξηγήσουν και να αιτιολογήσουν τις ενέργειές τους και να υποστηρίξουν τις αποφάσεις τους με στοιχεία και όχι με αόριστες υποσχέσεις.

Προτεινόμενα άρθρα για εσένα

Ελλαδα

Εκπτώσεις 2020: Πότε ξεκινούν, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Εκπτώσεις 2020: Οι χειμερινές εκπτώσεις του 2020 ξεκινούν τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου και θα διαρκέσουν μέχρι και το Σάββατο 29
Ελλαδα

Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία: Άκρως επικίνδυνο το τζάκι

Για τους κινδύνους της αλόγιστης χρήσης τζακιού προειδοποιεί η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία σε ανοικτή της επιστολή. Με ανοιχτή επιστολή η