Τσάφος: Επιβεβλημένη η κατεδάφιση των παλιών μονάδων – Το data center της ΔΕΗ μπορεί να δημιουργήσει υπεραξία που δεν δημιούργησε ποτέ ο λιγνίτης
Συζήτηση πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Βουλή με αφορμή ερώτηση του βουλευτή ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Π. Κουκουλόπουλου σχετικά με τη ΔΕΗ και τη Δυτική Μακεδονία. Απαντώντας, ο υφυπουργός ΠΕΝ, Νίκος Τσάφος, στάθηκε αρχικά στο θέμα της απολιγνιτοποίησης. Όπως εξήγησε, το ΕΣΕΚ δεν προέβλεπε ένα οριστικό χρονοδιάγραμμα, αλλά μια πορεία με βάση τις συνθήκες και απόσυρση των μονάδων έως το […]












