Connect with us

Χρωματιστά τιμολόγια ρεύματος: Πάμε σε νέες μειώσεις το Μάρτιο, οι μεγάλοι χαμένοι

Ελλαδα

Χρωματιστά τιμολόγια ρεύματος: Πάμε σε νέες μειώσεις το Μάρτιο, οι μεγάλοι χαμένοι

Τις επόμενες ημέρες ανακοινώνονται οι νέες τιμές από τους παρόχους.

Οι συνεχείς πτώσεις των διεθνών τιμών ενέργειας, τόσο στο ηλεκτρικό ρεύμα όσο και στο φυσικό αέριο, οδηγούν και τις τιμές της λιανικής χαμηλότερα και όπως σημειώνουν ειδικοί της αγοράς στο Dnews, οι πάροχοι στην Ελλάδα, αναμένεται να προβούν σε νέες μειώσεις των χρωματιστών τιμολογίων.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές οι τιμές αναμένεται, στο πράσινο τιμολόγιο να πέσουν κάτω από τα 10 λεπτά η κιλοβατώρα, αφού  η τιμή της μεγαβατώρας κινείται σε επίπεδα προ κρίσης.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι για την ηλεκτρική ενέργεια, από τα 102 ευρώ το Δεκέμβριο και τα 93,5 τον Ιανουάριο, στην διεθνή τιμή της κιλοβατώρας, βρισκόμαστε σήμερα στα 73,98 ευρώ.

Αντίστοιχα για το φυσικό αέριο, από τα 35 ευρώ τη θερμική μεγαβατώρα το Δεκέμβριο, πέσαμε στα 30 τον Ιανουάριο, ενώ σήμερα η τιμή βρίσκεται στα 23 ευρώ.

Όπως υποστηρίζουν πηγές της αγοράς, τον Μάρτιο αναμένεται οι τιμές, στα πράσινα τιμολόγια, να πέσουν κάτω από τα 10 λεπτά η μεγαβατώρα, την ίδια στιγμή που οι καταναλωτές, φαίνεται ότι εγκαταλείπουν τα πράσινα κυμαινόμενα τιμολόγια, προχωρώντας σε συμβάσεις με κίτρινα, μικτά τιμολόγια. Και αυτό αφού μπορούν να «κλειδώσουν», μία σταθερή τιμή, για τουλάχιστον έξι μήνες, σε τιμή προ κρίσης και να δουν ακολούθως, τι θα πράξουν από το επόμενο Φθινόπωρο.

Είναι επίσης χαρακτηριστικό, ότι τα αποθέματα φυσικού αερίου, βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα, σε σχέση με την εποχή της κρίσης, ενώ και οι καιρικές συνθήκες, έχουν φέτος βοηθήσει στη μείωση των τιμών.

Από την άλλη, όσοι καταναλωτές έσπευσαν να κάνουν συμβόλαια με μπλε, σταθερά τιμολόγια, βγήκαν τελικά χαμένοι, αφού οι τιμές αυτών των συμβολαίων, ήταν ιδιαίτερα υψηλές.

Πάντως, η αναζήτηση των καλύτερων συμβολαίων, αποτελεί ακόμα δύσκολο σταυρόλεξο για τους καταναλωτές, αφού δεν είναι ευδιάκριτες οι προσφορές και ο υπολογισμός της τελικής τιμής. Η επιθετική δε πολιτική των παρόχων με διαφημίσεις προσφορών, μπερδεύουν τους καταναλωτές.

www.dnews.gr

Δημοφιλή νέα

Facebook

APXH