Connect with us

«Μεταγραφή» παίρνουν οι παιδικοί σταθμοί, πηγαίνουν στο υπουργείο Παιδείας

Ελλαδα

«Μεταγραφή» παίρνουν οι παιδικοί σταθμοί, πηγαίνουν στο υπουργείο Παιδείας

Βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί «φεύγουν» από το Υπουργείο Εργασίας και μεταφέρονται στις αρμοδιότητες του Υπουργείου Παιδείας. Τι δήλωσε σε συνέντευξή του ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Συνέντευξη στον Real FM παραχώρησε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης και μεταξύ άλλων δέχτηκε ερώτηση σχετικά με τις προγραμματικές του δηλώσεις στη Βουλή για την Προσχολική Αγωγή.

Η δημοσιογράφος της εκπομπής ρώτησε τον Υπουργό πως άκουσε στις προγραμματικές δηλώσεις στη Βουλή πως η προσχολική αγωγή, βρεφονηπιακοί σταθμοί, παιδικοί σταθμοί, φεύγουν από το Υπουργείο Εργασίας και έρχονται στις αρμοδιότητες του Υπουργείου Παιδείας.

Τι διαφορά θα έχει αυτό για τα παιδιά και τους γονείς

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης απάντησε ως εξής:

«Αυτό που με ρωτάτε είναι αυτό που ισχύει στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης. Αντιμετωπίζεται η προσχολική αγωγή συνολικά, το Νηπιαγωγείο μαζί με τους παιδικούς σταθμούς ενιαία το 0 έως 6.

Αυτό δεν συνέβαινε εδώ. Αυτή είναι μια θεσμική μεταβολή την οποία έχουμε ανακοινώσει πως θέλουμε να κάνουμε.

Στην πράξη αυτό θα έχει διαφορές, μια διαφορά θα είναι πως θα πρέπει να υπάρχει ένα ενιαίο πρόγραμμα σπουδών και υπάρχουν πράγματα στα οποία καλό θα είναι να μην έχουμε επικαλύψεις, δηλαδή τι θέλει κανείς να πετύχει για παράδειγμα σ ένα παιδικό σταθμό σ ένα μικρό παιδί το οποίο ξεκινάει στα 3 για παράδειγμα.

Να μπορέσεις να πιάσεις αναπτυξιακές προκλήσεις, να μπορέσεις να τις ανιχνεύσεις έγκαιρα και να παρέμβεις μ έναν τρόπο που αν η παρέμβαση αυτή γίνει στην κατάλληλη ηλικία μπορεί να έχει τη μέγιστη δυνατή επίδραση.

Η προσχολική αγωγή σύμφωνα με όλες τις μελέτες που έχουμε στα χέρια μας είναι ο χρόνος κατά τον οποίο η επένδυση κάθε κράτους πιάνει τα μέγιστα και άρα πρέπει να επενδύσουμε πάρα πολλά στην προσχολική αγωγή.

Ολοι πρέπει να παίζουν το ρόλο τους Θέλεις και τον ειδικό για να μπορεί να αντιληφθεί την αναπτυξιακή πρόκληση, θέλεις και τον εκπαιδευτικό και τον νηπιαγωγό που βλέπει το παιδί και ζει μαζί του κάθε μέρα. Όλοι μαζί παίζουν το ρόλο τους».

www.dikaiologitika.gr

APXH