Connect with us

Καλάθι νοικοκυριού: Ποια προϊόντα επέλεξαν ΑΒ, MyMarket,Lidl και Σκλαβενίτης

Ελλαδα

Καλάθι νοικοκυριού: Ποια προϊόντα επέλεξαν ΑΒ, MyMarket,Lidl και Σκλαβενίτης

Ξεκίνησε σήμερα το «καλάθι του νοικοκυριού» με τους καταναλωτές να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για την εύρεση οικονομικότερων προϊόντων. Ποια προϊόντα επέλεξαν για την εβδομάδα 2/11 έως 8/11.

Από σήμερα Τετάρτη ξεκινά να εφαρμόζεται το «καλάθι του νοικοκυριού» σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, ‘Αδωνις Γεωργιάδης.

Στόχος του μέτρου είναι η διασφάλιση χαμηλών τιμών για μια ομάδα προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που καθορίστηκαν από το υπουργείο ενώ κάθε επιχείρηση σούπερ μάρκετ θα επιλέγει αυτόνομα τους κωδικούς των προϊόντων που θα εντάσσονται στο καλάθι και τις τιμές τους.

Ο κ. Γεωργιάδης, ο αναπληρωτής υπουργός Νίκος Παπαθανάσης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, ο διοικητής της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) Χαράλαμπος Μελισσινός και ελεγκτές της ΔΙΜΕΑ, πρόκειται να επισκεφθούν σήμερα, πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού», καταστήματα αλυσίδων σούπερ μάρκετ στην Αττική.

20 αλυσίδες σουπερμάρκετ συμμετέχουν στην πλατφόρμα e-καταναλωτής επιτρέποντας στον πολίτη να ψάξει με την κατηγορία του προϊόντος ή της μάρκας και να βρει τη φθηνότερη τιμή. Αναλυτικά:

Ο καταναλωτής θα μπορεί να μπει στην εφαρμογή και να κάνει κλικ σε κάθε αλυσίδα σουπερμάρκετ και να βλέπει τα προϊόντα του καλαθιού και τις τιμές τους ενώ θα μπορεί να φτιάχνει και το δικό του καλάθι βλέποντας σε ποια αλυσίδα το σύνολο της λίστας είναι φθηνότερη. Επίσης θα μπορεί να δει τα προϊόντα για κάθε σούπερ μάρκετ ξεχωριστά. «Μπορεί ένα σουπερ μάρκετ να βάζει για παράδειγμα στα άλευρα ένα δύο ή όσα προϊόντα θέλει, είναι στην ευχέρεια της κάθε εταιρείας», δήλωσε.

Ο καταναλωτής θα έχει την επιλογή να πληκτρολογεί ένα προϊόν (για παράδειγμα μακαρόνια) και να συγκρίνει τις τιμές στις 20 αλυσίδες σούπερ μάρκετ ή να βάλει στο δικό του «καλάθι» όσα προϊόντα επιθυμεί και τελικά να συγκρίνει το τελικό ποσό για να δει το συμφέρον του. Δεν χρειάζεται να κάνε αναζήτηση για κάθε προϊόν ή για κάθε σούπερμάρκετ ξεχωριστά.

Στο κάτω μέρος της εφαρμογής θα υπάρχει ξεχωριστό μπάνερ «Το Καλάθι του Νοικοκυριού», στο οποίο οι καταναλωτές θα βλέπουν όλες τις αλυσίδες και τα προϊόντα τους.

Δείτε εδώ τις προσφορές:

https://e-katanalotis.gov.gr/householdBasket

Ενώ στον Σκλαβενίτη παρατηρούμε ότι έχουνε μπει επώνυμα προϊόντα εντούτοις ο Βασιλόπουλος επέλεξε προϊόντα με ιδιωτική ετικέτα. Την ίδια στιγμή η αλυσίδα My Market έχει κάνει την ανατροπή επιλέγοντας κατά κύριο λόγο προϊόντα από πολλές διαφορετικές εταιρίες. Η εταιρία Lidl, όπως θα δείτε αναλυτικά, τα περισσότερα προϊόντα που επέλεξε ανήκουν σε είδη πρώτης ανάγκης.

www.dikaiologitika.gr

APXH