Connect with us

ΔΕΥΑΓ: Διακοπή υδροδότησης για οφειλές πάνω απο 300 ευρώ

Χωρίς κατηγορία

ΔΕΥΑΓ: Διακοπή υδροδότησης για οφειλές πάνω απο 300 ευρώ

Αντιμέτωποι με διακοπή παροχής νερού βρίσκονται πλέον όσοι έχουν οφειλές άνω των 300 ευρώ στη ΔΕΥΑ Γρεβενών και δεν έχουν σπεύσει στη Δημοτική Επιχείρηση για διακανονισμό της οφειλής τους. Αυτό προκύπτει από σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη η Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης, στην οποία αναφέρονται τα εξής: «Η Δ.Ε.Υ.Α. Γρεβενών ανακοινώνει ότι, προχωράει στη διακοπή υδροδότησης ακινήτων καταναλωτών της, που οφείλουν σωρευτικά ληξιπρόθεσμες οφειλές άνω των τριακοσίων ευρώ (300 €).

Η παραπάνω οφειλή πρέπει να προέρχεται από τρεις τουλάχιστον ανεξόφλητους λογαριασμούς και άνω. Καταναλωτές που έχουν κάνει ήδη ρύθμιση των οφειλών τους και τηρούν κανονικά τη ρύθμιση τους όπως και τις τρέχουσες οφειλές τους δεν περιλαμβάνονται σε αυτή τη διαδικασία. Η υδροδότηση των εν λόγω ακινήτων θα επανέρχεται μόνο μετά από εξόφληση ή ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών». Ήδη εδώ και μια εβδομάδα συνεργεία της ΔΕΥΑΓ είναι καθημερινά έξω και “ταπώνουν” ρολόγια, φαινόμενο το οποίο θα ενταθεί το αμέσως επόμενο διάστημα. Η διοίκηση της ΔΕΥΑΓ προβαίνει σε αυτή τη κίνηση σε μια προσπάθεια να σταματήσει την ανησυχητική διόγκωση των ανεξόφλητων λογαριασμών, καθώς, όπως δήλωσε στη «Πρωινή» ο Γενικός Διευθυντής της επιχείρησης Επαμεινώνδας Τοττίδης «Από τη μία, όσο οξύνεται η οικονομική κρίση, τόσο περισσότερα νοικοκυριά αδυνατούν να ανταποκριθούν έγκαιρα στις υποχρεώσεις τους έναντι της ΔΕΥΑΓ και, από την άλλη, υπάρχουν και αυτοί που “κρύβονται” πίσω από την κρίση και δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς, ενώ έχουν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν.

Αυτή τη στιγμή οι οφειλές ιδιωτών προς την επιχείρηση από ανεξόφλητους λογαριασμούς ανέρχονται περίπου σε 2,2 κ ευρώ, γεγονός που δημιουργεί πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία της και στη παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στους δημότες, ενώ επιπρόσθετα δημιουργεί το αίσθημα της αδικίας προς τους υπόλοιπους συμπολίτες μας, οι οποίοι φροντίζουν να είναι τυπικοί στις υποχρεώσεις τους».

Σύμφωνα με το κ. Τοττίδη, από τους 20.000 “πελάτες” της ΔΕΥΑΓ, περίπου το ένα τρίτο έχει ανεξόφλητους λογαριασμούς, κάτι που -με ένα πρόχειρο υπολογισμό- σημαίνει ότι οι οφειλέτες ξεπερνούν τους 6.000. Από αυτούς, μόλις οι 500 έσπευσαν να διακανονίσουν την οφειλή τους με τη τελευταία ρύθμιση των 100 δόσεων που “έτρεξε” το προηγούμενο διάστημα. Τα μεγαλύτερα προβλήματα οφειλών των ιδιωτών προς τις ΔΕΥΑΓ εμφανίζονται τόσο στα χωριά, όπου οι κάτοικοι είχαν συνηθίσει σε άλλα τιμολόγια και σε πιο ανεκτικές, ίσως, συμπεριφορές από τους τοπικούς φορείς, όσο και στη πόλη.

Σε κάθε περίπτωση, η ΔΕΥΑΓ καλεί τους οφειλέτες να επικοινωνήσουν με την επιχείρηση προκειμένου να προβούν σε διακανονισμό με μηνιαίες δόσεις, σημειώνοντας ότι η κάθε περίπτωση οφειλής  αντιμετωπίζεται ξεχωριστά, με ευαισθησία, κατανόηση και κοινωνικά κριτήρια, όπου απαιτείται και υπογραμμίζοντας ότι οι διακοπές στην υδροδότηση δε γίνονται αλόγιστα και εύκολα. Ωστόσο, όταν υπάρχουν λογαριασμοί που μένουν απλήρωτοι για μήνες ίσως και για χρόνια, ή καταναλωτές οι οποίοι αδιαφορούν παρά τις υπομνήσεις της επιχείρησης, τότε είναι υποχρεωμένη να λάβει μέτρα».

ΠΗΓΗ:Πρωϊνή Γρεβενών

Δημοφιλή νέα

Facebook

APXH